I don't belive you

okej södnagen var det jätte lugnt på krogen lite skönt men oxå tråkgit för jag blev vääääääldigt rastlös men men vi stängde krogen vid 8 o sen åkte vi hem till gith o såg på en film the ugly truth... helt okej faktiskt... sen i måndags morse fick jag värsta städrycket så jag städade hela lägenheten grundligt:) sen tänkte ja.. hum.. va ska jag göra ikväll... då gick de upp ett litet ljus för mig... jag ska ha middagsbjudning... sagt o gjort bjöd emma gith o stisse på mat tre rätters.. super gott var det verkligen=) vi ska köra typ "halvåtta hos mig" konceptet så jag har fått poäng o allt men de får jag inte veta förens den sista personen har haft det hemma hos sig;) spännande spännande:P

sen igår så började jag dagen med att baka en ananaspaj till min pappa som skulle bjuda sina arbetskamrater eftersom han fyllt år (för typ 10 månader sen) men iaf;) sen åkte jag ner och åt lunch med gith och emma på smedjan.. ja man fick ju vänta rätt länge på sitt te om man säger så;) efter lunchen hade vi bestämt möte med ölandsbaldets internet avdelning för jag och emma ska ta hand om klinta bykrgogs hemsida som ni hittar Här...

sen på kvällen skulle jag hämta min kära broder i kalmar för han hade varit i hestra hela dagen och åkt snowboard så jag hämtade honom.. lite senare än de va tänkt men iaf... såg en film hos gith vilket inte var så bra enligt mig så jag somnade i mitten typ;) idag har jag inte gjort sådär jätte mycket.. har tvättat o grejat lite här hemma o ikväll ska jag iväg o simma.. skönt skönt=)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Jag har klagomal pa menyn for valentines day, det finns ju inga vegetariska alternativ!



Men fiskgrytan latt sjukt sexig!!!

2010-02-11 @ 00:30:33
Postat av: Anna.E

vi har inte så många vegitarianer men vi kan alltid fixa en risotto;)

2010-02-11 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0