Hur ska det gå?

Onsdag, lillördag kalla det var ni vill men det var iaf gårdagen;) slappade på förmidagen sen vid lunchtid gick ajg bort till emma för att käka lite korv=) hon hade grillat korv o så hade vi varmchoklad till det och satt ute i snön i solen o bara njöt! det var jätemysigt och allt smakade så gott även fast de bara var korv med bröd...men allt smakar myket godare när man sitte utomhus av någon konstig anledning.. sen gick vi bort till korgen för att fixa o greja lite om mublering o städning blev det.. "bakom kulisserna" så ska dit senare idag o baka lite oh se vad som mer ska göras;) sen så fixade vi lite med att göra reklam för klinta bykrog så vi hopaps på ganska mkt folk i helgen:) sen gick luften bara ur oss o fick absolut ingen inspiration till ngt men sen tog vi ett ryck och åkte o handlade och sen lagade vi mat ihop uppe hos gith... de blev en väldigt enkel middag, kyckling potatis och tsatziki enkelt och gott.. dags för film denna gången såg vi på taken jag hade redan sett den men vi såg den igen för jag tycker den är jävligt bra..

ja o sen måste jag skriva lite om en nyhet jag hörde precis.. två killar i 25 års ålder hade vid midnatt tagit sig in på polishuset i kristianstad och sagt att de hade sprängämnen på sig och hotade med att sprängabåde sig själv och hela huset och personalen som befanns sig inne på polishuset. orkasken till att de gjorde detta var att de var missnöjda med hur samhälelt fungerar, dessa pojkar var tydligen kända av polisen och blivit dömda för brott tidigare. vid fem tiden gav de upp. varöfr över huvudtaget ens komma på iden? idiotiskt tycker jag...

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0