Have you ever try to sleep with a broken heart?

Gårdagen började med att jag åkte till gith en sväng o det blev en fika o lite pratande där.. sen åkte hon til kalmar med emma o steven och jag åkte ner till krogen för jag skulle baka en hel del grejer.. jag bakade ett brytbröd med parmesan och pinjenötter kanske blir de bullarna man ska baka när vi har olika catering för de blev verkligen fina:) sen gjorde jag en citronpaj som jag gjorde förra veckan:) den blev lika god o fin hoppas jag.. fin blev den iaf har inte smakat den eftersom den ska till gästerna:P sen gjorde jag brownie för första gången så tyckte jag att de blev bra=) så jag var väldigt duktig igår=)

sen så blev man bjuden på tacos på kvällen och senare åkte vi till stisse och blev bjuden på lite fika trevligt trevligt sedan blev det en film uppe hos gith o asså ja vet inte riktigt vad jag ska tycka om den.. de hette iaf tidresenärens fru och den var väldigt hopppig så man hängde inte med o sen var de samma sak hela tiden de hände lixom aldrig ngt nytt... sen hade jag tänkt att vara uppe o se på hockeyn men jag orkade verkligen inte det så jag somnade...konstigt va.. såg liten sammanfattning i morse de var bra gjort.. o asså anjas fall.. herregud hon flög verkligen 60 meter.. fatta vilken skräck..

sen läste jag häromdagen en text om när man slutar vara vänner.. när slutar man egentligen vara vänner? finns det något sådant, vart går gränsen från vänner till att bli bekanta? d e liten fundering jag har haft sen jag läste texten..ne nu ska jag nog käka lite frukost.. tjing;)

ILUAB


Kommentarer
Postat av: Dess

Anna du kan ju inte gå runt och ha samma funderingar som mig. Det om vänner. :P

2010-02-18 @ 11:59:26
URL: http://missrajala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0