Skönt :D

åh, äntligen är jag hemma på min underbara ö! :D det är så skönt att komma hem.. man känner en slags ro i kroppen som man bara kan känna hemma.. och snart är det jul :D kan ju inte bli bättre. idag har jag pluggat och sen har jag varit hos frisören och fixat mig :D Mamma o pappa ligger o tittar på doobidoo och där är caroline af ugglas med jag har lite svårt för henne. men det är en sak jag älskar med henne och det är hennes tatuering.
det är här är Herr snubblarman och jag tycker den beskriver livet så bra..Det finns så mycket skyltar uppsatta överallt. Hur ska vi vara som människor? Ibland är det inte alltid så lätt.. man snubblar fram genom livet men man reser sig upp igen och går vidare.. mycket fyndigt kan jag säga.. smart tänkt..  tänkte bjuda er på en liten låt som jag totalt ÄLSKAR.. lyssna och njut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0