Storkar?

okej, en tjej som har väldigt lite att göra på julen det är Marie Schefström.. jisses..jag, Marie och Prisca satt idag o diskuterade vilken choklad i aladdin asken vi tycker är godast
M- jag tycker den här ljusa chokladen ni vet som är med nougat
J- du menar den ovala med veckad kanter
m- jo just den, den med fåglar på
J o P- hahahah fåglar?
M- ja fåglar va heter de, strutsar, nej inte strutsar.. storkar!
J- de finns väl för fasen inte en choklad med storkar på, den ända jag kan komma på är gräddnougat
M- jo men de e den med storkar på
J o P- hahahahahahahaah
M- men d e så...
vi lämnar sedan den diskussionen och ja kom o tänka på den nu.. o googlade.. o se på faaan då är det storkar på choklad jäveln! haha Marie har ätit väldigt många sånna i sina dagar kan jag tänka mig ;) så hatten av till dig Marie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0