Plugg

jag har verkligen snöat in på john mayer.. han är helt gudomlig :D kan lyssna på honom i evigheter känns det som.. idag har jag skrivit på tentan med.. jag känner mig väldigt duktig nu.. hållit på i sex timmar så de får räcka för idag.. ska sen få belöna mig själv i helgen då det blir utgång.. sista helgen innan jul.. åh va jag längtar till jul!!!! mysig att bara få vara hemma o ta de lugnt.. tror denna jul kommer bli en av de bästa faktiskt :D kommer bli kul på nyår med tror jag.. men jag funderar på att vara nykter på nyår.. men vi får se vad jag gör... kul kommer jag ha iaf :D


Tur att jag slipper vara här iaf :D
,
,
You know it's nothing new
Bad news never had good timing
Then the circle of your friends
Will defend the silver lining
Pain throws your heart to the ground
Love turns the whole thing around
No it won't all go the way it should
But i know the heart of life is good <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0