I close my eyes

denna dagen har verkligen varit HEMSK.. uscha.. man har verkligen fått sig ett käftsmäll. har aldrig mått såhär kasst men jag lär ju mig aldrig.. ska snart sova nu men ja kommer nog inte somna förens ett iaf.. är inte ngt bra på tvn nu så de kommer bli svårt.. får se på ngn kass film istället... måste boka tvätt tid med imon.. har inte många rena kläder kvar nu... sitter o lyssnar på låtar som får mig tänka tillbaka på sommaren.. hade jag skulle jag vilja vrida tillbaka tiden och bara få uppleva den sommaren igen och bara njuta.. jag viste inte att jag skulle sakna den tiden så mkt som jag gör nu.. man är arg att man inte njöt mer när man hade den.. men det är lätt att vara efterklok.. saknar ngt så fruktansvärt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0