Gratis öl! :D

haha ja får man lite motivation så går allt.. kl 21.45 så började jag städa mitt rum jag hade en timme på mig att städa, skulle jag klara det på en timme skulle hanna bjuda mig på en öl :D så jag satta igång.. pumpade massa musik och körde, jag diskade, plockade undan och dammade.. vågade inte riktigt dammsuga eftersom kl var efter 22 så jag gör det imon :D så istället för att dammsuga strök jag mina nya julgardiner som jag fått av mamma :D Tack för dem de är jätte fina :D, hehe ringde hanna i lite panik eftersom jag viste inte om jag kunde stryka på den räta sidan men de gick så bra sa hon :D hehe sen när ja skulle hänga upp de ramlar gardinhållarna ner så jag spikar upp dem igen.. tack och lov var det en gipsvägg så de gick hade de varit betong hade jag ju dött! men prick 22.45var jag klar :D skönt med en gratis öl :D
Se va fint det blev :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0