Because I love you!

nemmen säg godag då :D igår kväll var jag hos hanna precis som vanligt så ser på på greys ihop.. o asså går var det ett rätt roligt avsnitt :D höll på att skratta ihjäl mig när chrstina stod bakom baren ! haha va fasen gör hon där lixom :D jaja,  sen igår när jag kom hem, då fungerade inte mitt internet ! PANIK!!! hehe så aag var beredd med stridsyxan kl 8 i morse ;) skulle ringa mitt internet företag men då öppnar inte de förens vid nio.. o jag går i skolan fram till eftermiddag så jag fick vänta tills ja kom hem... hade en undervisning och adobe bla bla ba asså de var typ som skype så de var inget nytt för mig.. det var roligt men väldigt onödigt.. men men man satt där iaf.. sen efter det hade vi en inroduktion om fördjupningsarbetet som vi ska redovisa nästa vecka.. de tror a kommer bli jätte bra :D
,
när ja kom hem var jag jätte hungrig så jag tog mig en tallrik "tomte gröt" nu såhär i juletider :D  och sen total slocknade jag, hehe sen efter jag piggnat till lite gick jag ut i köket o eftersom det är min städvecka så gick jag ut med sopor o grejer och sopade golvet för det blir rätt grisigt när vi e nio personer som delar på ett kök... sen nu var jag ute precis för att hämta en apelsin då satt det en lapp på köksluckan, och min första tanke var " va faan e de nu för jävla klagomål de vill säga" eftersom de är den ända gånger de kommer upp lappar, de e när ngn vill klaga på ngt.. men då stod det såhär  "Thank you! for the first time there is someone who understand that you can't just clean the kitchen one time of the week, well done! Can everybody do this it would be great! :D"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0