I love it!

över en månad sen jag bloggade men det har ju varit sommar och ajg har inte haft tid har haft sån otroligt rolig sommar! den bästa sommaren på jävligt länge! alla utekvällar vi har haft med alla på krogen och ni andra som var med krogengänget( syftar på fröknarna Norén ;) ) sen skoglunds 20 års fest, sen kräftskiva på det asså det kan inte bli bättre sen har ajg kommit in på universitetet i umeå med så nu ska ajg börja plugga igen ;) sen hade jag min sista arbetsdag på krogen i lördags för den här sommaren känns väääääldigt vemodigt och jag kommer verkligen sakna er alla men jag komemr ju tillbaka:D åker upp nästa vecka.. jag är så förväntasfull:D kommer bli sååååå roligt! sen ikväll kommer emmaliz ner till öland med de kan ju inte bli bättre! kommer sakna alla här nere men hey de finns faktiskt telefon och internet så man behöver inte tappa kontakten för det :D

Kommentarer
Postat av: Emmaliz

Nice majs! Lovar att jag kommer och terrar dig när jag åker upp till Mamma:) Ska investera i en vinterjacka först bara:p

2010-08-31 @ 21:33:01
Postat av: EMmlaiz

Halla jag vill ha dagliga uppdatering! Om vilka du traffar, vad du far lara dig, hur din vag till skolan ser ut, vad du far till mat, vad du gor pa rasterna, vilka pennor du anvander, vad du har pa dig till skolan A.L.L.T! Puss!

2010-09-01 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0