I rather be with you

inte bra uppdaterat här men jag har haft fullt upp hela helgen.. har jobabt sen i torsdags o de har varit myket och göra men väldigt kul oxå varit ute o tagit mig en lite öl varje kväll efter jobbet det väcker somamr känslor som aldrig förr så nu längtar jag som bara den efter sommaren o den är ju snart här!!=)=)=) igår gjorde jag verkligen INGETING och det var jävligt skönt kan säga gjorde vrkligen ingenting det var verkligen jätte skönt emd en slappdag igår sen på kvällen kom dessan förbi o vi snackade lite om allt möjligt det var skönt med lite besök faktiskt.. sen så jag på Couger town o de handlade om att jules inte kan vara ensamn en hel dag och jag tror inte jag helelr klarar av det.. sitta själv utan att träffa någon en hel dag.. jag skulle inte må bra alls.. idag så mötte jag upp Emma.N mamma o Anita på en lunch en sen ahr vi suttit i solen o snackat.. ikväll kommer Jenny och Emma.N hit och vi ska ha en lite myskväll=) så härligt=) nu ska jag plocka undan lite till sen försöka få i nått i magen.. får se va de blir för ngt;)Tjing;)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0