Att det kan vara så svårt att vara 20 år

hahah jag måste bara säga att jag har tagit på mig en peel off mask o asså jag kan ju medela att jag känner hur det känns att vara skönhetsopererad i ansiktet det har nu tporkat o de stramar åt utav bara fasen så jag kan inte le:P haha kan jag ha haft på för mkt tro? men de stod faktiskt att man skulel ha så här mkt.. ajg tog tom mindre.. aja ska iväg o ta bprt den nu o hoppas att mitt ansikte blir leent o fint=) den luktar apelsin iaf så det är ju posetivt=) okej denna peel off mask var jäääätte bra.. asså man blir fin i huden och man känner sig som nyfödd igen det ända negativa är att det tog en evighet att ta bort.. men ni vet ju vad man säger;) den som väntar på npgot gott väntar aldrig för länge! haha vet itne om de passar så bra in här men iaf;) nu blir det nog sängen o titta på dåliga repriser på tv:n ... Tjing

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0