You are the reason that i breath

oj oj oj detta e inte likt mig:P nu måste jag verkligen ta mig i kragen o börja blogga igen... har faktiskt tro det eller ej hänt en hel del sen sist.. ja menar det är öland jag snackar om de händer inte allt för mkt här:P haha jag har hunnit med och varit på två kräftskivor på en o samma dag:P haah de ni de är de inte många som hinner:P haha ne men de var super mysigt o trevligt fick väldens finaste teckningar av lille edvin.. asså den ungen är nog den sötaste som finns på denna planet.. klarblå ögon med långa svarta ögonfransar oh mulliga kinder.. tänk om 15 år.. shit han komemr vara ett sånt kap...

sen har man hunnit med en o annan filmkväll uppe hos gith med:P har faktiskt bara sett bra filmer där uppe.. nästan...  man känner ig verkligen som hemma i hennes hem:P hehe... sne var sara nere på ön en helg med.. de var jättekul o träffa henne igen sen så börjar emmas fest närma sig så igår hjälpte jag och maria henne med o skala potatis.. usch va ont man fick.. jag fick tom en blåsa på pekfingret efter allt skalande! men vi såg på mamma mia samtidigt så det gick bra=) hehe igår var jag jour på jobbet.. behlvdes egentligen inte jobba men jag satt o väntade ifall jag behlvde hoppa in.. men de var skönt o abra sitta o snacka med alla.. hel go personal asså:P även fast man blir nertrackad lite nu o då.. men man tar de för man är snäll.. jag är faktiskt jävligt snäll atlas! haha idag vet jag inte riktigt vad som ska ske.. jobb blir det iaf... sen får vi se vad som händer på dagen..

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0