Then you go left, right, up, down, turn around and say oh oh oh oh!

okej jag vet inte riktigt vart jag ska börja.. jo emmas fest! faan de var skit roligt verkligen toppen träffa folk ja inte sett på ett ganska bra tag.. det var verkligen skiit roligt.. synd bara att inte vissa var där...senu till helgen ska jag upp till min absoluta favoritstad för tillfället!STOCKHOLM!! ååhhh va jag längtar bara komma bort från ön i två sekunder o ladda mina batterier för de gör jag verkligen när jag är där uppe=) ska bli så jävla roligt o träffa julia igen.. asså den människan.. siht man kan inget annat än älska henne! jag har haft lite svåra dagar nu på sistone så det ska bli skönt att få rensa hjärnan.. började redan ikväll genom att åka och simma.. var helt själv så de var helt underbart kunde tom gråta en liten skvätt de var skönt o få ur sig... och asså när jag låg där o simmade kom jag o tänka på vad som egentligen betyder ngt här i världen..

asså många är så otroligt utseende fixerade så det finns inte jag kan säga att de ahr funnits perioder jag inte har varit helt nöjd med mig själv o min kropp.. men jag är det idag o har varit det ett bra ta.. o de som nästan fick mig att inse att jag duger som ajg är var en kommentar jag fick av en vän som jag kännt länge men som jag inte har umgåts med lika intensivt på ett tag men börjar hitta tillbaka till hon sa såhär till mig "Anna förändrar du dig och blir smalare kommer du inte vara den anna jag har lärt känna för när jag ser på dig, ser jag en person som är stolt över sig själv och det är anna för mig så ändra inte på dig om du själv inte vill det för jag tycker du är den finaste människan som finns" och de värmde verkligen så ajg har slutat att se allt dåligt hos mig.. vist jag är ingen jävla modell men va faan vill jag bli det då? ne!

såg på idol idag med.. höll seriöst på att dö av garv när de där nervösa kilalrna kommer in i rummet.. haha de var ju så sjukt bra så de finns inte.. snacka om att de blev totalt grundlurade:P ananrs ahr jag itne gjort så extremt mkt ikväll ska packa imorgon tror jag.. o jag ska faktiskt bara ha med mig en ryggsäck! hör o häpna! alla som känenr mig vet att jag har med mig alledles för mkt grejer men ajg ska bara ha med mig en rggsäck upp till sthlm:P haha det ni!

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0