This is who I am

okej skördehelgen bestod av jobb jobb jobb och åter jobb..det var tungt men roligt.. man kände verkligen att man levde;) så det var kul o de var otroligt mycket folk så det var ju oxå roligt=) har itne hänt så jätte mycket de senaste veckan förutom att jag i början av november tar över min systers lägenhet!!! så då kommer jag flytta till borgholm ska bli otroligt skönt och roligt=) sen igår var en del från krogen o lite fler på bio vi såg flickan som lekte med elden... män som hatar kvinnor var bättre men den var ändå bra.. en till film som jag vill se är ällt för min syster.. ska nog se den nästa vecka får se vilka jag får med mig på den:) idag började jag dagen med en lång och skön skogspromenad.. de är så otroligt vackert väder ute så det var jätte skönt=) ooohhh nu är det bara18 dagar kvar tills jag ska åka till london!!!!!! faan va jag längtar o satan va jag saknar min emmaliz! idol har ju dragit igång nu på riktigt och min favorit är än så länge mariette helt otroligt vilken sångröst hon har o vilken utstrålning! hon kommer gå långt tror jag... får se vad kvällen har att erbjuda ngt hittar jag nog alltid på=)

Kommentarer
Postat av: soffan

mariette är sjukt ´snygg också, älskar hennes hår:D

2009-10-02 @ 17:03:36
URL: http://sofivestin.blogg.se/
Postat av: soffan

ellerhur?!?!:D:D asvarmt, fina stränder, god mat, bra party, massamassa shopping!!! kan ju knappast bli bättre!! Hoppas verkligen att ndet blir av nu...

2009-10-03 @ 10:03:54
URL: http://sofivestin.blogg.se/
Postat av: emmaliz

Ska bli så sjuuuukt kul!!! maila över tider och sånt så jag vet när jag ska plocka upp er:) Skördehelgen låter som vilken storhelg som helst, kan tänka mig att ni hade asamkt folk! Puss!

2009-10-04 @ 14:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0