I always said how I don't need you but I do

i fredags stod det jobb på schemat vi hade en bokning på 23 personer som skulle komma kvart is ju och äta hamburgare de gick bra tycker jag atlas hade maten klar till 7 men de som hade bokat kom i dropin lixom.. så de första kom kvart i sju o de sista kom 8.. va e de om lixom? ne aj tycker det är dilig stil har man beställt till en viss tid ska man fasen komma då med.. men de är så de fungerar tydligen... aja inge mer med de.. sen igår åkte jag gith o steven och k'kade lunch på smedjan de var mkt trevlig o shit asså de var så mkt mat för s¨lite åengar fattar inte hur det går ihop... sen bar det av till jobbet de gick jätte bra igår de rullade på fins o alla var jätte nöjda så d e bra.. sen jobbade albin igår med hans första dag.. haha jag tror han passar bra in hos os o jag tror han kommer trivas.. haha alex e nöjd med honom för han var verkligen asduktig igår plus att han redan trakar ner på mig så då e allt sm de ska:P haha

sen efter jobbet åkte ag atlas och gith till kalmar för jag skule köra hem lisa och emma vid två så vi åkte in lite tidigare o satte osss först på byttan o asså deras dj var verkligen extrem!!! han måste haft adhd och damp till max asså helt galen så i satt o skrattade åt honom hel sjuk! sen fick vi nog av honoom så vi åkte till krögers trevligt ställe efter ett tag kommer de fram en jättelustig kille o asså de går inte o beskriva honom man måste ha upplevt honom för att förstå hur märklig han var... sen åkte vi hem trötta var vi allihop iaf... gith däckade först:P hhah idag får vi se vad som händer...

ILUAB

Kommentarer
Postat av: emmaliz

låter som en trevlig helg! Vem är denna Albin, lokal kändis? Min brosa ska ha spelningar på Byttan i Oktober:D om mitt jobb, jag har bara skolan just nu men får se om det blir mer timmar där:) Så snacka om att jag kommer att ha mkt fritid;)Puss!

2009-09-20 @ 22:56:00
Postat av: Emmaliz

det har gåt upp ett litet ljus;) haha! Jga kommer att jobba onsdag 11.30-typ 4 sen 8-4 på torsdagen sen 8-3 på fredagen:) Annars är jag All yours baby!! Har lärarkanditdater här på skolan, unga killar! Yippie!puss<3

2009-09-21 @ 13:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0