dance all night and the party always come!

i söndags blev det jobb och asså d e är inte lätt att inte skratta när man alex o atlas kör kennystarfighter repliker... men men de e roande iaf.. de var lugnt på söndagen:) det var skönyt det för jag var supoer trött vet inte varför men jag var verkligen skiit trött.... in måndags åkta jag gith emma o stheven till böda sand o fikade super mysig och de var strålande solsken! helt underbart! på kvällen avr vi en sväng hos gith o bara tog det lugnt.. sen igår skulle vi gå på modeshow i kalmar.. det var ju trevligt o träffa Låtta igen så nde var roligt o de var trevlig modeshow med=) älskade barnen helt underbara! sen efter modevisningen gick vi till krögers o tog oss en drink o lite öl.. de var gott=) och treligt sen tog vi bussen hem o jag totalslocknade på bron  o sov hela vägen till borgholm! jag avr svintrött! haha har nog aldrig sovit så bra på en buss någonsin:P haha idag ska ajg in till kalmar för sara ska fylla i sin tatuering.. sen ikväll ska jag simma:) ska bli jätte skönt:) hoppas verkligen folket kommer ner till skördehelgen ahde varit skit kul!

Kommentarer
Postat av: sofffaaaaan

ÅÅH vet ni hur mke ja saknar er eller?!?! ja vill komma ner nu:( men de är så fucking DYRT + att ni kommer inte ha tid för mig:( eller jo. Mellan typ 08:00 - 15:30. Sen jobbar ni från de till typ 00:30. SUUUUUUCK. Ja vill träffa er:(:( + att ni ska på krogen på lördag o då kme inte jag in:(

2009-09-23 @ 22:00:36
URL: http://sofivestin.blogg.se/
Postat av: Emmaliz.

Supernice med skördehelg, ska försöka vara hemma till det nästa år:) Gud jag har fortfarande inte sett Saras tatuering! Toppen att ni kan roa er på jobbet;) Mallis på lördag! :D PUSS!

2009-09-24 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0