You are the only angel in my life

okej helgen om var var de inte mkt o göra på krogen o tur var väl det för vi skulle ut på lördagen=) vi åkte till kalmar första gången jag va ute i kalmar sen studenten.. shit de var ett tag sen om man säger så:P iaf började kvällen med o sitta o dricka på krogen blev lite goda drinkar o vin så man var lite lullig när man gick där ifrån:P hehe sen åkte jag emma alex och atlas in till kalmar med kass musik i bilen... men men man stod ut...elelr ja lite klagande blev de ju;) sen in på palace mkt roligt sabina o jennie var där med:) när kvällen börjar lida mot sitt slut ramlar jag på dansgolvet för de så jävla mkt glassplitter o drinkar somspillt ut att de är så jävla halt!(okej jag var inte den nyktraste personen heller men iaf) så jag stukar eller vrickar foten:( 

sen ska vi åka hem.. emma är snäll som kör så jag alex o emma sitter i bilen o väntar på atlas men han  bestämer att han ska stanna kvar oh gå på ngn efterfest:P så jag får baksätet för mig själv! gutt då kan jag ligga ner o sova:) men neee de kommer ju harar o flygfiskar hela tiden så emma måste tvärnita tack emma:P haha sen komemr vi till det jobbigaste.. jag ringer till lisa och säger att en person e stenkåt på henne och denna personen hör detta.. usch jag har haft sådan ångest över detta hoppas de inte e all för arga på mig;) sen ringer jag och väcker soffan med.. bra där..haha ber om ursäkt för att jag bettede mig som jag gjorde men kul hade jag iaf.. söndagen = ÅNGEST!! usch ingen kul dag alls.. baade bullar för de var kanelbullensdag så jag åkte till krogen objöd på de.. kunde inte jobba pga att jag inte kunde gå:P när ja kommer till jobbet får jag lyssna på en inspelning som alex hade gjort på bilresan hem.. usch jag skäms..i

 mndags gjorde jag inte mkt hade en hemmakväll o bara tog det lugnt kl 12 på natten ringer steven till mig och han vet inte vart gith e.. han låter helt förtvivlad.. jag blir lite orolig och försöker komma på vart hon kan vara men eftersom hon inte är hemma o steven inte vet vart hon e vblir jag lite orolig.. för steven e uppe hos gith o hon ligger inte o sover o han säger att de kom ifrån varandra inne i kalmar tidigare på dagen o sne dess har han inte sett henne o hennes batteri på mobilen är dött så man kan inte ringa henne.. jag får prata med atlas men han vet inte heller vart gith e.. sen efter ett tag ger de över telefonen till gith.. ja då har man blivit lurad igen o de första gith frågar är: anna har du ngn flaska rött? vi är så otroligt vinsugna!

haha fint gith:P så jag åker upp med en flaksa till dem o sitter dä osnackar ett tag=) sen hem till sängen o sova:) igår var vi inne i staden o åt lunch o sen gick vi o köpte lite grejer.. sen på kvällen åkte jag alex emma ina och atlas in till kalmar för o se allt för min syster... usch va jag grät! den var verkligen asbra! tror alla i biosalongen gröt en liten skvätt vissa mer än andra men alla grt nog.. rekomenderar den starkt!! sen nu vaknade jag för typ en timme sen pga en mardröm o jag kan inte somna om för varje gång jag blundar ser jag drömmen igen:( usch verkligen asjobbigt idag ska jag in till kalmar o träffa sandra sen ikväll ska vi på middag uppe hos gith tror jag=) trevligt trevligt=)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Right, jag kollar upp lite olika musikaler sen skickar jag till din mail:)

2009-10-10 @ 21:11:00
Postat av: Alexander

Hahaha, STENKÅT! :D

2009-10-30 @ 01:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0