I'm falling to pieces

okej jobabde hela helgen torsdagen ahde vi ett par danskar på krogen.. hehe asså ja ahr verklgien skiiiit svårt att förstå dasnkar jag försökeer verkligen men jag kan inte.. men de var verkligen ashärliga och as sköna så de hjälpte mig så gott de lkunde.. glada goa danskar sånna gilalr vi!=) på fredagen jobbade jag o emma ihop gick bra=) sne på kvällen åkte vi upp till gith o såg på film=) lördagen bestod av en lunch på stan med emma julia oh maria=) mysig mysigt sen åter igen ner till jobbet inte mkt o göra o på kvällen skulel vi ut i kalmar:) så den dagen bestod även av att hitta ngn som kunde köra in oss och hämta oss... ja de gick ganska bra.. lisa unde köra in oss o sen snäll som hon är kunde hon även hämta oss=) supersnällt av dig lisa!=) igår var jag verkligen jävligt trött men jag hadez ju ett jobb att sköta så de var ju bara okämpa på.. de blev lite o göra iaf de va kul men lite jobbigt sen storstädning... tråkigt men de gick...idag regnar det och de e verklgien höst i luften.. skit tråkigt väder så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. slappa till max?

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0