I need you more than you know

okej dagen har varit tråkig, mörk, kall, regnig och allmänt jobbig! men lite tur ändå att träffa emma mitt upp ialltihop.. dagen började med en runda på gymmet i morse var skönt att gymma lite har itne gjort det på jättelänge pga fotvärk och sen har jag varit bortrest så det var jätteskönt idag.. sen åkte jag hem o käkade frukost.. jag har börjat kalal lägenheten för hem vilket är skönt va jag kalalr hemmet i köpingsvik är jag inte riktigt säker på;) duschade iaf käkade frukost o gjorde mig iordning sen plockade emma upp mig och vi åkte o tog en fika på roberts.. lite lat av mig men hon erbjöd sig faktiskt o hämta mig för det var inget rolig väder.. sen handlade jag lite mat med=) för ikväll lagade ajg en jävligt god middag till mig själv om jag får säga det själv.. mozzarella och basilika fylld kyckling som var inlindat i bacok och till det serverade jag mozzarella och tomatsalald och lite pasta.. MUMMA! det var suverent gott=) ikväll blir det filmtittade och en kopp te=) mysnivån är hög=)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Herregud vad god den middagen lät! Och så härligt med ett eget hem! Saknar dig! Puss

2009-11-10 @ 00:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0