´Couse when you fifteen and somebody tells you they love you, you´re gonna belive them..

okej i söndags var det inte mkt o göra på krogen det var hur ltie som helst tyvärr skittrkigt man gick o drog o ville bara att de skulel hända ngt för det var så otroligt dött po sen när de väl om en gäst blev man bara "usch nej gå härifrån"men men sen i måndags så var jag färgmodell åt emelie så nu har jag fått enj ny färg i huvusdet=) yeah! de skulel börja med en ny färgschema så vi bestämde oss för att göra mig mörkare men lit rött i.. hon går iväg o blandar o när hon komemr tillbaka är det verkligen BRANDRÖD färg o jah bara tittar i färgskålen o bara shit! jag kommer bli röd i skallen! men det blev verkligen skitsnyggt! älskar hårfärgen enormt mycket=)

 sen på kvällen åkte jag ut tilll ewa där ajg blev bjuden på middag det var jätte gott o sen upp till gith med emma o se på en film som jag såg på söndagen med gith men gith somnade som vanligt falks alibi hette den iaf skit bra verkligen så den rekomenderar jag starkt! sen igår så hade jag lovat att jag skulel baka en ananaspaj till min moder som hon kunde bjuda sina arbetskamrater på sagt o gjort det blev två ananaspajer o sen bad gith mig baka en äppelpaj till krogen som vi skulle ha poå kvällen så de gjorde jag med.. tre pajer på 45 min är inte illa pinkat!=) sen ner till staden lämna pjern till mamma sen eftersom ajg är så otroligt snäll så lånade jag ut min bil till Alex så han kunde åka in till kalmar och uträtta lite ärenden sen gik jag emma o gith på staqn o tog en fika på roberts o sen skulel vi bort till krogen för julpyssel eftersom vi börjar med vårat jubord på torsdag=) det var verkligen jääääätte snyggt och jätte mysigt spec med granen och fotöljen=) supermysigt verkligen!

och vi har fullsatt på fredag den sena sittningen o sen e de halva priset i baren o micke kommer o spelar så jag tror de kommer bli en hel del o göra=) KUL!!=) så vi hade super mysigt på krogen igår alla var där o hjälpte till mys pys vi drack glögg o käkade middag ihop mys pys.. och vi som skulle mot borgholm tänkte ta taxi hem sen på kvällen men eftersom txi tydligen stängde vid tio så fick vi ändra planerna lite.. så vi ringde lisa o kollade om hon hade lust o köra oss och det hade hon som tur var=) SUPER tack till dig lisa!=) och sen fick jag present igår med=) två stora riktigta temuggar för det har ja inga o sen te=) Takcar o bockar för det=) i

dag lämnades minb il in för luktsanering;) hehe äntligen så nu luktar min bil bättre än va den gjorde igår=) var där idag o kolalde va det skulle gå på och vi hade kommit överens om ungefär en tusenlapp så jag går bort o kolalr hur mkt det exakta priset skulle va.. o han säger 4000 jag höll på att dö men höll amsken som tur var o sen sa han eftersom vi ahde kommit överens om en tusenlapp så fick de gå på en tusenlapp! jippie säger jag! där känade jag in 3000! sen åkte ajg och emma ut till köping och tog en fika på krogen;) sen skjutsade hon mig till mamma o papap för jag o pappa ska gå igenom lite grejer ikväll sen får vi se vad som händer ikväll blir nog en lugn kväll aknske upp till gith för lite vinprovning får se hur de blir=)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0