This young girl She's a freak She's up clubbing Every night of the weekend!

i fredags aggerade ajg hovmästare igen.. jag tyckte det gick lika bra som på torsdagen.. bra mig det var mkt folk även då men vi sprang som små djur och bara körde på ehlt enkelt.. ajg tyckte vi var enormt duktiga för att vara så ont om personer.. vi saknade någon i disken emn då hoppade tilde o betty in.. bra jobabt tjejer o tack så hemskt mycket för hjälpen=) efter jobbet bar det av till pubben=) vi plockade upp emma.-liz på vägwen.. jag o hon var iklädda mjukisbyxor och allmänt ltie lodisklädda men va faan vem bryr sig!? hah vi hade skitkul iaf... vi började med en shot emma-liz säger till gith: nu hörrni är det dags att shota! Gith: ne vi lite mer mogna tar det lite lugnt och dricker vin/drinkar.. Jag: FEGISAR!!!! då utmanade mig gith på shotrace.. hon skulle pröjsa o bestämma vilken sort... det blev tequila...jag har dåliga minnen av det så jag var ju inte överlycklig men ajg kunde ju inte abnga nu när jag hade kallat de för fegisar! så jag fick helt enekelt stå där o shota.. de slutade med att jag shotade 5 shot.. så samanlagt den kvällen blev det 6 shot o en drink.. men jag var inte stupfull men ajg var ju inte nykter heller:P men de var så jävla varmt inne på pubben så jag o emma.liz var ute rätt mkt.. med skarsgårdskillen:P hahaha sen åkte vi taxi hem... när ja kommer hem sätter jag på datorn precis som vanligt.. och sen skriver jag ett msn medelande till alexander.. jag bersom hemskt mkt om ursäkt för det men jag komemr verkligen inte ihåg vad jag skrev.. men de var ju inte så jääätte pinsamt men lite.. hahah

på lördagen började jag med en sen frukost uppe hos gith trevligt trevligt=) sen bar det av ner till jobbet för att börja jobbba man var ju inte jätte sugen att blanda kebabsås och pizzasallad men jag bet ihop efter lite klagande och körde.. agerade hovmästare även denna dag.. de höll på att inte lösa sig men de gjorde de tillslut.. och en stor eloge till amanda som skötte sig utmärkt för att vara första gånen sen i sommras.. du var grymt duktig!=) vi slet som djutr de var fullbokat och de gick hur bra som helst=) sen på kvällen hade jag och emmaliz bestämt oss för att gå ut.. på ahrrys spelade the noice men vi viste itne om de var ngt folk där o hur gammalt folket var såvi började med att sätta oss på pubben har telefonkontakt med en som är på harrys elelr rättare sagt är på väg dit:P när vi sitter på pubben ser vi skarsgårdskillen gå runt o spana in de tjejerna som är där o hittar tillslut en tjej.. de sitter o snackar och har trevligt verkar det som..när vi fått klar tecken på att de folk i alla åldrar och att de e mkt folk bestämmer vi oss för att åka ner till harrys=) vi dansar röven av oss trilld e låtar som går att dansa till alltså inte bandet... sen ser vi skargårdskillen komma hand i hand med tjejejn från pubben.. vi är imponerade atrt han fick med sig henne... someone gonna get laid!:P sen när harrys stängt åker vi hem och lägger os.. jag var nykter denna gången så jag körde=)

på söndagen börjar jag emd att packa min väska till sthlm=) skönt att komma ibäg lite från ön=) jag och dessan bilar upp..  dessan börjar att köra... vid orskarshamn typ dyker en bil upp som kör vi kör om o sen kör den om oss o så hålelr vi på ett tag.. i västervik byter vi förare då ser vi denna bil igen den följer oss under hala resan till sthlm dyker upp på lite olika stäleln.. skumt.. i nyköping byter vi förare igen.. men sen stannar dessan i söderköping för hon tycker det är dags för mig att köra bland lite mer folk än i borgholm/kalmar så jag kör för första gångnen in i sthlm:) det gick riktigt bra=) stolt över mig sjävl=) sen komemr jag fram till fam thorberg.. altlid lika roligt att komma dit=) sen var det dags för sängen...

måndagen började med att åka in till staden för att ordna lite grejer inför kvällen eftersom jag hade glömt mina öron hemma.. underbart att känna på sthlmpulsen=) me like!!!! senåkte jag hem igen och slapapde lite:) sov en stund för att vara riktigt pigg till kvällen=) nice! vid halv sju kommer dessan till mig o vi börjar med att göra lite mat och fixa öronen.. vid åtta skulel calle komma och då var vi inte ens halvfärdiga men va fasen skit samma.. vi hoppar in i duschen o sminkar oss.. vid halvtio är vi klara  vi kör lite ölspel för att komma igång.. det var riktigt trevligt och roligt.. sen komemr anki, lars och julia hem från middagen vi mtös typ i dörren sen beger vi oss mot tuben.. på perrongen står jag och dessan och sjunger stand by me.. acapella:P haha vi var riktigt duktiga... fortsätter med det på tuben.. o eftersom vi ska på studentskiva med djungeltema.. va passar itne bättre att sjunga då än snart äd det jag som är kung från lejonkungen!=) haha calle skämdes lite över oss.. mne vadå ingen komemr träffa oss igen=) haha

vi kliver av vid medborgaråplatsen och eftersom vi inte vet vart stället ligger så frågar vi en taxisnubbe=) smart drag av oss.. när vi komemr dit blir det upp på dansgolvet och köra stenghårt-- där tillbringade vi mesta tiden av kvällen.. det avr riktigt roligt och vi hade askul!! sen när vi skulle åka hem blev det lite komplikationer men det är löst och glömt! vi minns istälelt det roliga=) igår skulle ajg åka hem.. det var en riktigt slappa dag för mig... fattar inte hur folk orkar gå i skolan dagen efter haha o spec itne efter trer dagar i rad:P ah man börjar känna sig lite gammal:P haha satt på bussen i sex timmar.. man ahde lite ont o röven.. emn musik och samtal gjorde resan lättare=) nu ska ajg käka lite lunch sen ska jag in till borgholm för att vara hårmodell åt anna igen.. denna gången ska jag klippas=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0