the sweden girls they like to party like nobody!

helgen betsod av jobb... det var i stort sätt det ände helgen bestod av.. var ute i lördags var inte så kul.. men hemresan var rolig så de gick väl.. men man ångrade sig lite men inget man kan göra ngt åt nu... sen i söndags så  var de typ inget folk på krogen så vi skulel stänga vid 8.. vi hade gjort allt klart så de var bara o stänga... fem i åtta kommer några och vill äta.. blir man lite sur eller!? aja de var bara att ge dem, mat.. men åh man var inte alls sugen på det.. man blev lite irriterad men men thats life:( sen åkte jag hem o blev sugen på att se en film så jag åkte o hyrde en film... den var inte så jätte bra... har ju sett bättre filmer om man säger så:P

måndag morgon anna går upp vid 8... usch de var tidigt.. men jag åkte ner o gymmade med emma.. bra mig=) men man var lite trött.. så ja åkte hem o slötittade på tv.. såg inte så mkt.. sov mest:P haha d e inte nyttigt för mig att gå upp såtidigt:P hahan sen åkte jag till emma o kollade på step up 2=) den är riktigt bra=) tyvärr han vi itne se slutet för lisa kom men ändå.. vi åkte till staden för att handla inför kvällen...  sen åkte vi hem till lisa igen o slötittade på tv.. sen började vi med maten.. maria julia och jenny kom sen med=) det var ritktigt trevligt och roligt igår.. tack för altl=) sne gick jag hem skönt med en promenad.. de var rätt varmt ute=)

iag gick jag upp vid halv åtta för att åka till gymmet... bra mig.. jag o emma körde på:P hehe ikväll ska vi till jenny för en liten myskväll.. trevligt trevligt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0