over and over I'm filled with emotions

denna veckan har varit underbar på många olika sätt.. i tisdags hade vi på krogen en liten grillkväll=) det avr mysigt och väldigt roligt.. mycket god mat och drixka bjöds det på.. omvi säger såhär.. jag ser verkligen fram emot somamrens personalfest=) den komemr blir riktigt trevlig=) vi blir ett bra gäng i sommar tror jag=)längtar=) sen i onsdags gjorde jag inte så mkt vad jag kommer på hade lite grejer på krogen att fixa oxch så.. sen igår var det jobb på krogen som gällde.. jag aggerade hovmästare under kvällen och för att vara riktigt ärlig så var jag faktiskt duktig för att göra de för första gången.. vist man ahr tagit hand om bokningar förut men då har vi itne haft så många boningar! jag menar detta ver verkligen tidspressat man fick pussla om bord och stolar lite huller om buller och se till att gästerna gick i tid kändes de som för att nästa skule kunna komma.. mend et rullade på bra och när de uppstod problem löste ajg det på mitt sätt=) bra mig!=)

sen efter jobbet var jag helt slut i både kroppen och knoppen. men jag tänkte kolla läget lite på stan så jag körde ner.. sen fick jag ett sms av emma-liz där hon behöver sjkuts hem för henne kompis är väldigt onykter och behöver komma hem o de som de skulle åka med hem ville inte åka hem än.. så jag kör in till kalmar och  hämtar dem=) det var helt okej faktiskt.. lite roligt att se:P hihi sne åkte jag hem efter lite poliskontroll och la mig.. jag var jävligt trött då så jag somnade på en gång=) i morse åt jag emma gith steven och ludde frukost på fiket i köping... en liten snabbvisit av alex fick vi med.. hehe.. sen blev det vidare till lundegård för o kolal lite på hästtävlingen somd e har där uppe idag=) o snart ska man börja jobba.. ladda för det.. inte jätte pepp men jag tror det släpepr när jag kommer dit.. brukar göra det=)

jag vet inte hur svårt det är att  se... jag ger mig allt och lite till.. försöker men försöker på fel sätt ge mig lite feedback tack! och ibland får jag signaler av mig själv som jag inte vet hur jag ska tolka.. är de riktiga eller är det bara fejk?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0