is it true?

man blir lite trött på sig själv ibland för man orkar verkligen inte engagera sig i allt som händer... skulle egentligen ha gjort en annan grej men jag vill inte för jag känner inte för de så man tar det på sitt egna sätt men det blir nog väldigt bra iaf.. hoppas på det iaf.. jag får helt enkelt koppla på o sen köra fullt ut... man orkar inte låtsas hur länge som helst.. man kan inte det hur mycket man än vill.. försöker göra alla nöjda men de gå ju inte.. man kan inte göra alla nöjda och glada.. det funkar inte så.. det går bara inte.. usch usch usch.. allt hade arit mkt lättare om jag var hemma... men nu är jag inte det så det är bara att ta tjuren vid hornen o föröska genomgå detta på bästa möjliga sätt...


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Hoppas att du överlevde släktmiddagen och inte blev kidnappad utav nån 40taggare! Jag slår nog en plingel sen innan jag åker:)

2009-05-24 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0