I had a dream that I could fly from the highest tree.

Vad skulle jag göra utan dig? Förstår du hur mycet du betyder för mig egentligen? du finns alltid där för mig när jag verkligen behöver någon.. men jag har inte varit helt ärlig.. och det stör mig men jag är inte redo att berätta det för dig än.. du kommer inte vilja prata med mig om jag säger det... jag gillar inte att jag har gjort som jag har gjort.. men gjort e gjort o de kan jag inte göra något åt nu.. måste berätta detta för dig ngn gång men jag kan inte göra det nu för jag skulleinte klara det.. jag är för svag för det i nu läget.. men någon gång ska du få reda på et det lovar jag för jag vill inte förlora dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0