You'll be the prince and I'll be the princess

igår.. va gjorde jag igår.. ja kommer verkligen inte ihåg vad jag gjorde igår... jo jag slappade hela dagen typ o de var riktigt skönt kollade på massa gamla filmer som jag inte sett på evigheter o fick massa flashback... saknar när vi hängde i min stuga.. shit det är verkligen länge sen vi var där...det får vi alltt a och ändra på hörrni! iaf sen på kvällen åkte jag och tränade:P kände att ja kan ju inte ligga och dega i soffan hela dagen måste vara lite duktig=) så det bar av till gymmet.. var riktigt skönt... tyvärr glömde jag min ipod hemma så jag fick helt enkelt lyssna på radion.. inte lika roligt men bättre än ingenting.. var ganska mkt folk men de var roligt iaf:P

idag hade jag sovmorgon skönt och sova ut ordentligt.. men gick det? ne för då har mitt fönster varit öppet... smart där när de blåser typ storm ute! svinkallt i morse! och sen när ja går upp ser jag att det är snö på marken... va i helvete! när ja var ute o gick i söndags såg ja blåsippor de fryser väl ihjäl nu.. javla snö o blåst! sen åkte jag emma maria och lisa till kalmar.. hade en heldag i kalmar idag.. riktigt trevligt=) träffade sabina med=) har inte sett henne på flera evigheter! kul o se henne igen... sen kände jag för att ajg måste vara lite nyttig.. på  med träningskläderna och iväg till gymmet:P gith följde med me:P haha nu ligger jag i min säng och lyssnar på dagens bästa låt... katy perry-thinking of you.. älskar den<3 i övermorgon åker jag till sthlm!!!! WIIIEEE:) det ska bli riktigt roligt! Känn pressen D!:P

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Älskar den låten! Love story!

2009-03-25 @ 20:28:18
Postat av: Dessan

Låten är great!

ja jag känner den mycket väl!

2009-03-26 @ 21:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0