Fint vettu :)

I torsdags hade krogen abbonerats så vi hade 38 pers som skulle käka en lunchbffé så jag och gith jobbade på som bara den=) duktiga var vi=) och sen började vi förbereda inför fredagen med allt möjligt... sen ahde jag bokat biljetter till bion män som hatar kvinnor... så när vi hade slutat ahe vi 45 min på oss att byta om och göra oss i iordning o äta innan emma kom o hämtade oss.. jag fick äta hos gith för hon hade gjort en thaigryta dagen innan så de blev över och den var vääääldigt go=) sen när vi kommer in till kalmar så mpste man hämta biljetterna 45 min innan bion börjar.. så vi tänkte jaha va ska vi göra i 45 minuter? så vi gick till en liten pub och tog varsit glas=) sen tillbaka till bion och den var otroligt bra... den var verkligen så bra som alla har sagt att den är så den msåte man bara se!!! sen när vi skulle åka hem var jag övertrött så jag blev på flumhumör så min käft gick i ett:P haha o gith tyckte inte de var lika roligt somjag men iaf:P

igår så var jag och tränade stenhårt riktigt duktig var ajg tycker jag.. sne åkte jag emma och ewa och käkade lunch det avr gott när jag väl fick min mat.. sen bar det av till krogen för att börja jobba... det var väldigt roligt men på ngt vänster så sa jag att jag bara skulle prata jobb med mina arbetskamrater... jag var fast besluten om det och skule faan klara av de.. men guuud va tråkigt de blev efter ett tag.. så efter 2½ timme så gav jag upp då får ja reda på att gith och alex har slagit vad om att jag inte skulle klara av de... snällt va?:P iaf efter jobbet skulle vi på pubben alla var på i början men de slutade med att bara jag emma och låtta gick ut.. men de var roligt iaf.. vi åkte upp till gith för att lämna lite grejer och göra oss iordning.. sen åkte vi till pubben:P vi var väl drä vid 12 tiden ugefär... det avr ju en intressant kväll om man säger så:P hah men de var roligt! " men jag är susanes dotter hur svårt kan det va!"

idag gick jag upp vid 8:P helt otroligt att jag kom upp så tidigt... men jag emma låtta och ewa hade bestämt att vi skulle träna vid 9.. så de var bara att kliva upp... men de gick bra.. de var lite kämpigt men det gick bra...men sen kom tröttheten när vi hade åkt upp till gith o satta på tv för o kolla på hipp hipp.. asså hipp hipp är så jävla roligt så de finns inte men man var så trött att man orkade inte skratta på alla ställen.. dels för att man var lite småbakis o dels för man inte ätit ngt... men sen åkte vi ner till stan o käkade bakismat så det stod härliga tilll.. men nu mår man inte så bra efter den feta maten usch! ikväll är jag ledig från krogen.. lite tråkigt men rätt skönt iaf för man har verkligen inte ork till ngt:P haha ikväll ska jag vara fyllechaffis från höger till vänster .. helt okej.. men vi får se hur de slutar.. emma ska komam hit efter hon har slutat o så ska vi se på film=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0