känns bra..

Just nu känns allt jävligt bra.. jag mår bra är glad har folk omrking mig som jag tycker om och jag kan inte begära mer.. vist jag e fattig som faan just nu men d e nu man inser vad vänner egentligen betyder för en.. de kan gör att ens liv är värt mycket mer än vad man egentligen tror så nu vill jag lägga detta blogginälägg till mina vänner som står mig närmast..

Emma.A Asså vi har upplevt så otroligt mycket tillsammans och de känns som om vår vänskap kommer hålla hur länge som helst.. vi känner varandra utan och innan o vet hur den andra personen fungerar känns det som.. skulle inte må så bra som jag gör nu om du inte hade varit min vän ska jag säga dig.. du betyder enormt mycket för mig i alla lägen..

Emma-liz (marie louise) haha asså vi är inte helt friska du och jag.. vi är ju fasen helt crazy! vi har inte träffat varandra påsnart 8 månader.. fattar du 8 månader!!  e helt sjukt men vi håller oss till varandra ändå.. thank god for internet! haha men snart kommer du ju till öland så då lär vi ju träffa varandra=) saknar dig jätte mycket och du betyder mkt för mig ska du veta.. med dig kan jag prata med om saker som händer och du försåtr för du vet vilka människorna är... d e skönt o veta at du finns där...

Emma.N tjejen som jag alltid kan ringa vad som än har hänt och du finns alltid till hands även om du har annat för dig så finns du där och det ger mig en enrmt trygghet att du alltid finns där,.. dig har jag kännt längts.. hela livet har du funnits där...jag har kännt dig i hela 18 år,... d e lång tid.. men den tiden har alltid varit bra=) ses till påsk vettu :P kanske ska med på en utgång då:P

Dessan de som e så sjukt med vår vänskap är att vi blev vänner när vi konfirmerade oss för 5-6 år sen och sen hade vi ett uppehåll med varandra på tre år under gymnasietiden varför de blev så vet jag inte men man glider j lätt ifrån varandra när man delar sig men träffades på bussen snackade vi och när vi väl gjorde de kändes de som om vi inte hade varit ifrån varandra så länge.. sen i höstas tog vi tilbaka vänskapen igen elelr vad man sska säga o började umgås på nytt=) och jag hoppas verkligen vi inte glider ifrån varandra igen nu näör du flyttat till sthlm men de har ju gått bra än så länge=)

Ni och många andra betyder enormt mycket för mig ska ni veta.. finns alltid här för er..

Kommentarer
Postat av: Dess

There is no way in hell I'm letting you go .

2009-03-20 @ 21:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0