Glädje!!!

ÄNTLIGEN!!!!! känns som om det var år och dar sedan jag var uppe i stockholm men de var inte för allt så länge sen men man saknar det=) o jag längtar verkligen tills ajg får åka tuben imon.. asså det är helt sjukt men jag tycker det är härligt.. man kan komma vart man vill utan att använda bilen.. helt underbart!!!!:D:D:D dagen började för övrigt som vanligt nere på öland med en morgon på gymmet... jag var grymt omotiverad ska jag säga.. hade verkligen ingen motivation till att gymma för fem öre! men jag kom iaf 7 km  d e bättre än ingenting!:P haha go me!

sen var de meningen att jag skulel hem.. men neeee då ska vi äta frukost o sen blir det att vi blir kvar i stan jag är hemma halv tolv.. o måste åka halv två o e inte färdig packad elelr ngt men jag slänger i de mesta av de som jag hittar hoppas jag fick med mig ngt iaf:P sen iväg till flygplatsen i kalmar.. den stora flygplatsen som är så stor att man kan virrra bort sig.. eller inte.. ne men seriöst de fanns ingenting att titta på som tur var hade jag fått låna emmas Ipod för min är sönder så jag kunde lyssna på musik iaf=) tack och lov för det!=) sen asså det är skillnad på sas och kalmarflyg.. vist kalmarflyg är billligare men satan va de låter och vibbrerar.. hade faan massage hela vägen.. inte direkt så skönt... så de blir ett stort minus till kalmar flyg men ett stort plus för priset så ja de går ju på ett ut:P haha sen kom snälla Dessan och hämtade mig ute vid bromma o körde mig hem till fam thorberg=)

asså detta e verkligen min andra familj man känner sig precis som hemma här man kan göra vad som helst utan att de känns obekvämt vilket är hur skönt som helst=) Julia är dock inte hemma än för hon är i Italien med hennes fotbollslag men får träffa henne på lördag=) kuligt=) sen imorgon ska jag gå på stan hela dagen=) de ska bli kul o bara få känna på stockholmspulsen=) helt makalöst=) längtar som bara den=) o ta mig en riktigt god chailatte på sturegalelrian.. (jag gör minivågen) kan livet vara mycket bättre än såhär!? jag vet att ni på krogen kommer sakna mig i helgen, men emma sätt upp en bild på mig vid kassan så saknar ni mig kanske inte så mkt=) vi ses ju på söndag=) hopaps ni kan stå ut ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0