den som följer regler för fel..

igår åkte jag emma ewa och gith till karlskrona för ewa skulle på kundbesök där...  det är alltid mysigt att vara ute på en liten tripp.. vissa tyckte väl att min mun gick i ett men jag vet ni ÄLSKAR mig för just den jag är och de finns faktiskt ingen anna som jaga:P och tur är väl de:P elelr va säger ni:P ahaha sen åkte jag, emma, nicke och två av hans polare o tränade.. jag kände att de skulle vara skönt med en liten simtur så jag simmade medans de slet på gymmet.. duktiga oss.. sen asså käka apelsin i bastun är fasen en av de godaste sakerna som finns:P av ngn konstig anledning är de mkt godare i bastun:P haha sen åkte jag och emma till gith för att kolal på lite film igen.. vi såg ngn drama.. men ajg somnar efter ett tag för ja var väldigt trött.. men ja viste inte riktigt hur jag skulle ligga för jag hade så sjukt ont i magen! har haft det idag med men de börjar släppa lite grann hoppas det är borta tills imorgon..

idag har jag inte gjort så mkt.. hade skit ont i magen när ajg vaknade så jag hoppade gymmet idag faktiskt.. får ta de en annan gång sen när jag skule åka till jobbet ca en halvtimme innan ser jag att de droppar bensin från min bil... va i helvete ja dåläcker det fårn tanken javla skitbil.. så den måste förmodligen in på lagning.. kul! där ryker lönen som kommer nästa vecka igen! fuck! så jag trampar iväg på cykeln till jobbet.. (SVINKALLT) och inne på krogen är de inte mycket varmare håller på att frya häcken av mig rent ut sagt när jag bara går i t-shirt.. men emn sen förjar förberedelserna iför helgen... var riktigt duktig idag hjälpte till och med pizzan med att sköra upp ostet:P så snäll är jag!=) bra avlsut pådagen blev det med=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0