Boys boys boys!

i söndags var jag ju ledig som sagt var:P men eftersom de inte var ngn hemma hängde jag på krogen för lite civilisation o som tur var va de inte så jätte mkt o göra så jag kunde snacka med dem typ hela tiden=) nice=) sen var det dags för rktig storstädning rikitgt roligt... emma kopplade in sin mp3 så vi kunde lssna på lite bra musik för en gångs skull:P haha ne men Alexander din musik är okej ibland... vissa låtar som du spelat på senaste tid:P sen får vi värsta rycket när vi nästan har städat klart vi ska skicka en sommarhälsning till sara genom att spela in en video:P jag och emma sjunger, alexander spelar trummor med pizzaslicarna och davi kör p åelgitarr med en pizzaspade:P hahh vi såg inte riktigt kloka ut men vad gör man inte för att få hem sara:P haha sen bar det av hemmåt:P

igår var det upp tidigt i ottan för att gå på gymmet:P det gick ju hur bra som helst:P sen iväg till frissan för jag skulel färga mitt hår.. blev hur snyggt som helst älskar det!!=) sen blev det luncha med emma på roberts gott gott o sen hem till emma för o se på mamma mia.. ja eller jag såg halva för jag sov under en timme.. jag var lite trött om man aäger så.. sen åkte jag hem o käkade middag.. o på måndagar e de typ ingenting på tv så jag bestämde mig för att baka en kaka, de skulel bli en vit form av brownie.. de blev ju itne riktigt de men den blev riktigt gd iaf=) så ajg bestämde mig för att bjuda på min fina kaka o åkte till ewa  plockade upp emma på vägen... vi sitter o pratar o fikar lite sen så ska vi åka till gith o se på film... men innan de så blev kalle sugen på chips o grejer o snäll som jag är så kör ja ner honom till borgholm så han får handla de.. o asså d e en upplevelse att åka bil med kalle kan jag ju säga.. herregud! helt otroligt att vi kom fram levande.. iaf sen så åker vi hem till gith och ser på film.. den var rolig av de jag sov... somnade kanske de sista 45 min men den var helt okej lite skruvad men ändå..

idag fick jag sovmorgon skönt var väl de ska jag säga.. men iaf vid tolv stack jag o emam till gymmet.. idag var jag riktigt duktig! jag körde 20 minuter på mördarmaskinen:p GO ME=) sen skulel vi käka lunch idag blev de inte roberts.. kors i taket.. utan de blev café trägår´n mums.. åkte hem till emma och såg på patrik1,5 haha den e rolig men amn får sig allt en liten eftertänkare men iaf.. sen slötittade vi på tv o jag somnar så klart.. ajg vet inte vad d e med mig men jag blir bara tröttare o tröttare.. usch säger jag bara.. ikväll får vi se vad som händer.. kasnek en film uppe hos gith om jag får tag i henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0