Ändringar

jag sulle ju vara chaufför igår kväll men så blev de inte.. ajg hopapde de för pubben lockade mer... jag åkte ner till jobbet i mjukiskläder och osminkad och ser ut som skit.... sen har ju gith fått gäster i sitt hem av 6 grabbar från ö-vik i åldern 25-50 typ.. två av dem var lite på lyset om man säger så och de skulle ner till pubben och fortsätta och gith och ewa skulle oxå ner så ja o emma hängde med o avr lite sociala.. o herregud.. jag har alltid trorr att norrläningar är tystlåtna..men inte då de gick runt på pubben o ljudnivån var ganska hög.. spec på en av dem:P haha men de var roligt.. mycket skratt blev de.. de var bara att lyssna på deras dialekt så garvade man:P sen började ögonen bli tyngre o tyngre.. så vi skulel bege oss hemmåt:P ja de var ju en upplevelse de med:p "MAN KAN JU INTE BARA SÄGA GITTAN!" haha sen följde jag med emma till rälla för hon skulle hämta sin morbror där o d e inte så kul o köra mitt i natten själv så jag hängde med.. o tur va väl de för vi skulle nog inte hittat annars om vi inte hade samarbetat:P vem faan bor så långt in i skogen?:P


idag var jag lite trött har inte sovit så mkt under helgen som har varit men de får jag ta igen ngn annan gång-.. typ när ja blir gammal elelr ngt:P haha jobbade idag de var väldigt lugnt och skönt.. så jag hade de väldigt roligt iaf med ditten och datten:P haha ne d e e verkligen askul o jobba.. jag har det bra o trivs som fisken i vattnet asså:) längtar till somamren:) får se var den ahr att erbjuda.. Sara kommer förmodligen hem några veckor och jobbar hos oss:D:D kanoners kanoners!=) sen bestämde jag mig idag för att följa med till sthlm med ewa gith och annakarin=) gith komemr ju strypa mig i bilen upp:P sex timamr med mig i en bil och hon har ingenstans att ta vägen:P de komemr ju bli askul!:P ahah stackars gith:P hopaps få träffa sara nu när vi är uppe med för hon är ledig på tisdag=) det är ju perfekt o sne jobbar hon kväll på onsdagen de kan ju inte bli mer än toppen=)så denna vecka kommer de bli roligt tror jag=) ne nu ska jag fortsätta med mitt packande:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0