You spin my head right round, right round

Sommaren är här nu känner jag... när man kör ner till borgholm en sen söndagsskväll och man ser cyklister cykla till staden och sen när man klommer till stan o pubben är full då är det sommar=) o sen när man kör hem ser man folk gå på vägen eftersom de inte vet vart cykelvgen är för någonstans:) i helgen har jag jobbat hela tiden känns det som:P fredagen gick bra och vi överaskade gith som fyllde 45 på lördagen med en liten överraskningsfest=) de var trevligt på lördagen jobbade jag och amanda asså helt seriöst det var en dam som jag bara kunde ha dödat... man märkte redan när hon kom in och sa en mening att hon kommer vara jobbig! de första hon säger är at vi ska stänga alla fönster för det drar om hennes fötter och det är det värsta hon vet  men eftersom hon ska sitta på uteserveringen så kommer de inte dra om fötterna för där är de inga fönsrter öppna... å vi skiter i de.. sen sitter hon där ute och vill att vi ska sänka volymen för hon tycker de är för hägt så jag sänker tills hon är nöjd o ja ser på de andra gästerna att de hör typ ingenting längre.. 

sen när de ska beställa så ska hon ha en loka citron.. jag går som vanligt ut med ett stort glas med is o och när jag sätter ner glaset säger hon" ne men lilla gumman jag ska inte ha is i mitt glas det sa jag" i helvete heller att du sa tänkte ajg.. men jag tar bort glaset o ger henne ett litet glas för de stod närmast för vi hade mkt o göra så jag tog de som stog närmast då kommer hon direkt " ne men lilla gumman jag vill inte ha ett litet glas jag vill ha ett stort" okej ajg går o hämtar ett nytt rent glas då säger hon " ne men lilla gumman detta är skitigt" min gärna håller på att koka över för de första var inte glaset skitigt och för de andra så är inte jag hennes lilla gumma! aja jag får gå in o diska o putsa glaset så de blir rent och fint... går ut med glaset igen och häller upp lokan då säger hon" lilla gumman du ska inte hälla upp i glaset det klarar jag själv" då smäler jag ner flaskan för att klargöra för henne att jag e förbannad och går sen där ifrån arg som et jävla bi o ställer mig ute på lagret och skriker många fina ord tar ut min aggrission helt enekelt... sen fortsätter jag med annat när hon tillkalalr min upmärksam het och säger" ni har ganska många flugor här har ni ngn flugsmällare" och jag tänkte ja vi kan ju öppna fönstret så du kan få ut som o samtidigt frysa om duina jävla fötter!!!

men de sa ajg inte utan vi har verkligen inte ngn flugsmällare på jobbet så jag sa det.. då tittade hon på mig o sa" lilla gumman.. de kan du nog fica fram till mig" åååhhhh jag blev bara argare o argare asså den mäniskan måste vara sinnessjuk! så jag ber ngn hämta eva o henriks elektriska flugsmällare o ber amanda gå ut med den till henne för ja orkar inte med henne mer jag ser hennes min och de var ungefär" va e de här.. kunde de inte fixa något bättre" o amanda blev oxå galen på henne... sen ville de betala så jag ska börja slå ut deras nota.. då kommer hon in och säger till gith" ursäkta allt tar sån tid" o git unddrar va d e som tar som tid" ja allt så jag undra om jag kan beställa härifrån två st dubbel espresso" vist säger gith men gå nu o sätt dig på din plats så kommer tjejerna ut med kaffet"

för de första har de inte alls tagit långtid för jag har verkligen passat upp på deras bord så andra gäster har fått vänta sen går jag ut med kaffet till de o ger ut notan... när jag ska ta ut notan så tar jag två notor eftersom de ville ha delad.. och då ska jag ge 40 kr tillbaka på den andra notan då säger hon" men jag gav 40 kr extra så om du ger de 40 kr till henne så går allt mkt fortare.. " jag fick alltså 40 kr i dricks av henne som jag sen skulle lämna tillbaka! e hon helt rubbad eller!!!??? sen berättade eva att hon ville att vi skulle släcka på uteserveringen fr hon tyckte de var för starkt ljus men då sa eva ifrån tack o lov! men helt seriöst! hon gick under namnet fittkärringen under hela kvällen! jag var så fruktansvärt förbannad på henne!!

på söndagen flöt allt på bra gjorde ara ett fel.. de beställde en vannborga jag gick ut med en hamburgare.. detta är tredje gången det händer för mig!!! TREDJE!!! helt seriöst... men kockarna fick lite extra mat så de var ju bra=)sen åkte vi ner till stan för jag kulel ta ut pengar.. pubben är öppen o de e massa folk så vi går dit o sätter oss o tar en drink:) eller ag tar en cola för jag körde... men sen åkte vi hem ganska snabbt för vi skulle upp astidigt nästa morgon för vi skulle till liseberg=) de var skitroligt på liseberg! åkte allt vi ville åka och de var verkligen underbart väder så vi kunde åka flumride o solorado med men satan va blöt man var:P idag ska jag in till kalmar en snabbis och försöka hitta ett par skor.. kul kul=)


Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Usch den där kärringen lät vidrig!!! Är imponerad över att du lyckades att hålla humöret så pass bra endå, fattar inte varför såna människor ens pallar lämna hemmet om allt i deras värld bara suger endå.



Vill ha mer detaljer om Liseberg:D:D:D Vill så sjukt mkt dit!!

PUSS!

2009-06-17 @ 23:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0