'Cause you don't see me like i wish you would

den slappdagen efter midsommar var välbehövligt ska jag säga er.. ajg sov i strot sett hel dagen vilket var underbart skönt:) sen på måndagen jobbade ajg.. fanns inte så mkt att göra de var jätte lugnt så det var hur skönt som helst:) Tisdagen bjöd på strålande solsken så jag lår ute mest hela dagen men fick inte ngn färg alls:( varför får inte jag bli brun o snygg för!? aja sen bar det in till kalmar för personal kickoff:) hihi vi var 18 st sammanlagt så de var riktigt nice=) kändes som en klassresa i lågstadiet när "mamma"ewa delade ut små fikapåsar... kanske in te lika nyttiga som de var i lågstadiet men iaf:P haha ynd att hon inte hade spetsat meren med lite sprit som hon hade tänkt:P men men man kan inte få allt:P sen bar det iväg till bowlinghallen på harrys.. jag julia atlas och patrick hade en bana.. det började asbra för mig ledde ganska länge men sen helt hux flux låg jag sist! va i helvete lixom..

men duktig som jag är deppade jag inte ihop för det utan jag kämpade vidare och slutade tillsist tvåa:P bra mig!!! sen gick vi vidare till byttan för att käka där blev det grillbuffe och vin och jag och emelie delade på en efterrätt:P och tur var väl det för jag hade aldrig orkat en hel:P sen blev det en drink till efter maten:P hihi sen satte vi oss alla på bussen igen och vet ni jag smsade med fantomen men säg inte det till någon:P haha sen fortsatte vi unga som var över 18 med att gå till pubben.. de var ju inte direkt asmkt folk men va faan spela roll:P jag ahde trevligt iaf:P sen blev det taxi hem:P

idag började dagen med en frukost på kondis med emma... sen vidare o plocka upp alla leg på personalen så de kan få sina gästkort på strand... vi stod i kö i två timmar.... även fast de bara kanske var 8 framför oss.. seeeegt jo de kan ajg säga.. sen hem och ut i solen igen.. och nu ahr ajg bränt mig.. kul...ikväll har jag inte gjort så mkt skule egentligen ah städat mitt rumm men jag har bara gjrot det stökigare för ajg har vänt up o ner på precis allt i mitt rum för jag hittar inte mina solglasögon!!! jvla skit..-- jag vet inte vart jag har lagt dem.. förhoppningsvis kanske de ligger på jobbet men de tror jag inte för då skulle ngn sagt det.. och de är inte här hemma o de e inte uppe hos gith o inte i bilen.. skiiit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0