What's the colour of love?

igår hade jag en städdag.. usch va jagh städade jag tog arslet ur vagnen o städade mitt rum.. bra mig att det blev gjort alltså=) sen bar det iväg till krogen.. det gick bra igår även fast ingen kände att de hade koll men de gick väligt bra.. men satan va folk är snåla med dricks va faan e man nöjd med servicen och maten som de säger att de är kan de väl för faan lämna lite i  dricks... e tia typ är man 8 pers o lämnar e tia är de faan bättre än ingenting men folk är så snåla... sen röjde vi undan snabbt som satan för vi skulle upp på ost och vinkväll hos gith... så jag emma och andy cyklar upp när vi kommit typ halvvägs går andys pedal sönder.. vi stananr vid en gatlykta o fixar de o trampar vidare på ett lite konstigt sätt men de går iaf:) sen när vi komit till den mörkaste gatan på vägen så går den sönder igne.. nu hittar vi inte skruven så vi får gå resten av vägen:P

sen sitter vi där uppe o snackar lite o har allmänt trevligt.. sen ska vi köra ett litet resturang spel.. vi körde kilalrna mot tjejerna.. o ja.. tjejerna e ju bäst så ni kan ju gissa vilka som vann;) men under spelets gång droppade hälften av spelarna av så viktor kämpade på bra på egen hand:) sen var det bara jag maria emma sara o viktor kvar så vi ändrade lagen lite och det slutade med att emma  viktor vann men en poäng.. skit.. mn vi hade de skitkul iaf:P Från riksost! de slutade med att vi var hemma halv fem i morse.. de blev lite mkt vin för vissa:P men de löste ju sig iaf:P haha men roligt var det iaf.. sne hur man mår idag är ju en annan  grej:P haha idag blir det en luuugn dag och kväll förmodligen:P blir till att jobba iaf=)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Låter som att du hade en supermysig kväll! :) Vem är Andy? Är det den gamla gubben som dammsugar hos er?

2009-07-22 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0