we'll still have the summer after all

nu när jag är sjuk har jag inte så mkt för mig om dagarna så jag hinner typ lägga upp minst tre inlägg per dag:) kanske inte alltid står så viktiga grejer men iaf.. aja idag mår jag faktiskt ganska bra.. jag har ont i ryggen bara.. gör lite ont när jag sväljer men inte alls lika mycket som de hade gjort förut.. så jag är snart tillbaka på banan igen och är beredd att vinna... jag kom  på att jag har nog inte berättat om mitt och alexanders vad.. det går ut på vem som jobbar mest timmar under juli men snäll som han är så gör vi som så att vi slår ihop timarna i juni och juli så jag har fortfarande en chans att vinna.. eftersom jag har varit sjuk i en vecka o han har typ bara jobbat långpass på det... så jag ska kämpa gärnet=)

idag blir det som vanligt en ganska lugn dag framför tv:n... shit d e tragiskt asså jag börjar kunna tv tablån utantill nu.. pinsamt.. o ja ser bara på skitgrejer typ.. ja men ni vet massa talkshows o sånt.. asså i svenskar har inte sånna typer av talkshower som typ ellen eller tyra banks.. hade varit roligt om vi svenskar hade sånt.. men men man  kan inte få allt...sen ikväll bjuder mormor på kroppkakor=) mums mums det är så gott:) känns som om jag har ätit det ganska mkt den sensate tiden men det är verkligen gott=)

sen ska jag ju få provresultaten idag  jag har körtelfeber eller inte.. hoppas verkligne inte på det men det är sånt jag inte kan bestämma.. ngt jag kan bestämma däremot är att jag och Emma.N ska ut på fredag iaf.. jag har inte varit ute på två veckor då typ så jag ska ut för nu är jag trött på att sitta still blir kanske nyktert för mig eftersom jag fortfarande går på pencilin men jag kommer ut o träffar folk iaf:) ska bli riktig kul och skönt=) nu ska jag iväg o äta lite frukost=) mums mums:)

ILUAB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0