theres only 1 thing 2 do 3 words 4 you, I Love You

NU är verkligen sommaren här=) och jag älskar det! det är samma sak varje dag ungefär och de är hur skönt som helst och man mår som en jävla prinsessa hurlevern mår efter denna somamren får jag ta tag i då men de löser sig alltid=) i torsdags var det kick off fest på strand:) nice nice riktigt roligt dansade sjöng och drack skumpa=) det tackar vi atlas för.. sen taxi hem.. tog lite tid men de e ju sak samma:P vi kom hem iaf:P hihi sen upp på fredagen för att sola en liten sväng=) sen bort till jobbet och jobba sen på kvällen blev det harrys efter mycket om moment Emma.N följde med oxå de var roligt vi dansade lite också=) jenny och emelie var med me så vi dansade på lite bugg med emelie blev det med;) sen med taxi hem efteratt fått stå i kö i typ en timme.. men sånt är livet här på ön när vi typ bara har två, tre bilar... haha sen upp tidigt som fasen för att hjälpa mamma med alla förberedelser till henne o pappas 100 års fest:) vilket var ycket rolig träffade massa som ja inte träffat poå ett bra tag så de var roligt=)sen ut på kvällen igne denna gången blev de oxå harrys om jag inte minns helt fel:P roligt då med Emma.N och jag dansade som aldrig förr=) hem o sova ner till stranden för att få lite färg.. sen iväg till jobbet o jobba sen börjar man bli lite småtrött p åatt gå ut men va fasen de var ju halva priset på strand så då kunde vi ju inte banga:P

haha så på med partykläderna och ner till strand=) det blev skumpa denna gången med det var trevligt det=)sen hem och sova sen upp ner på stranden och nu brände jag mig som faan jag såg verkligen ut som en röd jväla kräfta!!! men de var inget att göra ngt åt de var bara till och jobba.. sen var de flesta rätt sega på kvällen o trötta på att gå ut.. men klinta gänget bangar inte utan går ut:Pått avar ju nere med så vi gick ut:P haha de märktes att vi behövde vila för inga var typ på topp men men... jag och min stora käft säger jag bara... sen hem igne och upp nästa dag för att sola:P troddde vi de var mulet så vi åkte till borghoolm för att kolla lite.P sene fter borgholmsturen hade e klarnat upp så vi åkte ner tills tranden och solade=) skönt skönt=) sne var jag ledig men emma.N var lite bakis så hon ville ha lite pizza så ner till byktogen för att käka lite.. sen satt vi där ett tag och kolalde lite och snackade gamla minnen från alla sälen semsestrar och ahlloween fester:P haha ja säger då de vi har upplev mssa konstiga grejer och jag älskar er så otroligt mkt!!! idag har jag och emma bara legat på stranden en timme typ viorkade inte mer för sen skulle emma jobba:P ikväll var de väldigt lugnt på jobbet det var skönt=) det blev utdelning på dricksen så nu är man lite rikare igen=) imrogon blir det straden igen och beachvolleyboll:P hehe får se hur de går:P hihi sommaren 09 är underbar!!!! men jag saknar dig Emma-liz...

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Tur att du skrev den där sista meningen, trodde ju att du hade ersätt mig med Emma.N ;) Saknar dig med som tokigt! Är en massa kul jag vill göra, men det blir ju inte lika galet och roligt utan dig! Min mamma åker bort i en vecka om två tre veckor, lust att komma och hålla mig sällis? SAKNAR DIG GALENPanna! <3<3<3<3<3<3

2009-07-03 @ 20:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0