I wont be afraid just as long you stand by me

det blev after beach på söndags eftermiddagen.. haha vissa mådde ju bättre än andra men de var ju roligt iaf även fast det regnade...sen iväg till krogen för att jobba igen det gick alldeles utmärkt tycker jag.. hehe elelr inte..ingen av oss kände att vi hade koll på läget för vi var på stationer där vi aldrig brukar vara:p jag var i hovet emma hade höger sidan o sara hade vänster.. helgalet! men de gick ju tillslut men de var ju inte direkt en avd e b'sta kvällarna... sen så skulle jag iväg o tanka bilen så jag åkte ner till borgholm till liljas ne då fungerade inte den då åkte jag till statiol... ne där var bensinen slut.. va i helvete lixom så jag åkte vidare till preem  o när jag skule ta tanken började pumpmaskinen pipa jag blir livrädd och hänger tillbaka den o då slutar de pipa.. då e jag lite irriterad sån jag åker vidare till okQ8 o i all iritation o stress om att bensinen ska ta slut glömde jag den där tankgrejen som man skruvar bort på taket när jag stod på preem så den e ju borta nu.. jävla skit... aja fick tanka bilen iaf så jag kunde ta mig hem.. men faan d e så irriterande o d e en typisk tjej grej o glömma sånna grejer!

går jobbade jag långpanna.. klev in för ewa för hon har inte varit ledig på evigheter så jag kände att hon behövde vara ledig.. det var inte mkt att göra på lunchen igår.. de kom väl lite folk vid typ halv tre men sen var det inte så mkt mer så det var skönt=) hann förbereda massa till kvälen itsället de var ritktigt nice=) sen var de allmänt lugnt på kvällen med så det var skönt... när emma o soffan ska böja köra all grovdisk så går det en propp i disken så diskmaskinen slutar fungera...kuuul! aja så vi skiter i o diska vi skulle ta det idag istället.. sen kommer maria o viktor till krogen med bullar somd e har bakat på kvälen... de var GRYMT goda o jävlar gott de var med nybakade bullar o ett glas mjölk.. så vi sitter kvar ett tag på krogen o snackar lite sen kommer andy och öppnar bardörren även fast den var låst..så vi kan ju inte gå därifrån förens vi ahr hittat på en lösning till hur vi ska kunna låsa dörren så de inte går att göra inbrott så de blir enj ganska sen kväll om man säger så... ar väl hemma vid halv tre tror jag.. helt död!

idag vet jag inte riktigt vad som händer får se.. borde egentligen ta tag i mitt rum men jag orkar inte göra det.. men senare blir det jobb iaf=) börjar vid 6 idag så det känns skönt=) nu blir det lite frukost i magen:)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0