Though life is ruff and the road is tuff You can seize the day!

i fredags var min första jobbardag på länge.. det var kul att jobba lite äntligen=) kändes underbart att vara tillbaka..på kvällen skulle vi egentligen gå ut men alla bangade så de slutade med att vi satt på krogen och snackade:) trevligt trevligt:) sen hade jag lovat att hämta philip för han var ute så när han ringde efter han hade blivit utslängd från harrys så åkte jag ner o hämtade honom o hans två vänner...sen åkte vi hem till emma för där var det lite chill efter jobbet.. trevligt trevligt=) sen på lördagen så började dagen med en frukost på roberts med amanda emma och sofie.. shit alla var så otroligt trötta förutom lilla amanda:p precis som vanligt.. men de var skönt att hon snackade för ananrs hade vi bara suttit där och somnat.. sen hem o slappa lite för at sen bege sig till jobbet det var mycket att göra på lördagen hur mycket som helst man blev lite stressad men jag sara amanda o gith jobbade på bra tycker jag de gick väldgt bra och av 192 maträtter så var bara två missnöjda de tycker jag e grymt bra! igår jobbade jag långpanna,.. körde lunch med ewa vilket gick jättebra=)första gången jag körde lunch så ja tyckte de var bra=) sen på kvällen var det rätt lugnt så vi ville stänga tdigt för att hinna till sinus o sätta oss där o snacka så vi röjde va vi tyckte snabbt men eftersom de satt några gäster kar på uteserveringen så kude vi inte dammsuga... så vi fick vänta ut dem helt enkelt.. vilket tog sin tid.. men men i var klara runt tolv..

sen ringde viktor frågade om jag ville köra ner honom till strand.. självklart kunde jag göra det så jag kör ner honom.. o jävlar vilken kö det var och de såg förjävligt ut runt om kring.. asså söndagar på strand är ju ingen höjare direkt.. sen åkte jag hm igen för att köra ner till sinus som tyvärr var stängt:( så vi åkte hem till ewa o henrik o satte oss i deras trädgård och myste istället.. underbart:) sen ringer vitor och undrar om jag kan hämta honom för strand sög så jag o sara åker ner o hämtar honom igen:P hehe sen sitter vi ute i trädgården och snackar... sen kör jag hem sara för de känns lite onädigt att hon ska väcka sin far om ligger och sover så jag kör hem henne.. nr ja komer tillbaka till krogen ser jag gith viktpr o andy o tre killar stå utanför krogen.. då har de slagit sönder en kruka bara för att lixom.. va fasen hur omoget är det? men viktor löser det väldigt bra tycker jag=) de ska betala 400 spänn för kruka o blommor.. som pant tog vi hand om deras cd spelare så de sa komma idag att betala... sen åkte jag och hämtade lite folk på strand igen..  men det har varit en rolig o trevlig helg=)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Herregud, du skulle ju kunna vara mångmiljonär så mkt svarttaxi som du kör;) Är du mkt på strand? tycker iaf att pubben är det coolaste man kan få;)Puss!

2009-07-14 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0