They both look pretty good baby girl but then so do you

nu är det inte lån gt kvar tills vi åker iväg.. ska bli så otroligt skönt och helt jävla underbart! komemr självklart sakna alla här hemma men er ser jag ju snart igen:) men shit vilken somamr vi ahr haft ihop... den har varit jätte rolig och man har lärt känna mer folk som läget ser ut nu så tror jag nog att det blir en somamr till på klinta=) och jag klagar inte för jag äslakr verkligen och jobba där fast ibland vill man bara spy på stälelt men jag äslkar det! alla är så jävla underbara där så ni förstår inte de gör det roligt at tjobba att alla har så sjukt roligt... oh ja jag förstör väl en eller två grejer lite nu och då men va faan thats me take it or leave it;) och än så länge ar de inte sparkat mig:) vill tacka alal för en underbar och minnevärd sommar med orden fast det har de ju inte, fast det har de ju:) alla på klinta fattarva jag menar.. klinta 09;)komemr försöka honna med att uppdatera kanske en gång när vi är där nere om jag inte gör det komemr jag defenetivt göra det när jag koemr hem:)

ILUAB

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kooom HEeeeeeeeem! Saknar dina blogg inlägg, har ju inget kul att läsa om längre:( hoppas att du har en toppen semester och att du är brunoch käkat massa gott! Fick ditt mes, saknar dig massa! PUSS!

2009-08-13 @ 17:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0