Alla minnen från sommaren finns kvar

ja det tär på en att ligga på topp hela tiden... nu ahr jag dragit på mig en rejäl förkylning och halsfluss.. inget roligt alls.. i torsdags var vi iaf nere på stranden igen och pressade blev lite beachvolleyboll.. ja d e ju itne riktigt min sport direkt.. men va faan man kan ju inte vara bra på allt helelr:P haha men de var lite kul iaf.. sen bort till jobbet och jobba sen på kvällen kände ag mig lite varm så jag satte mig ute o andades lite o sen helt plötsligt från ingenstans så börjar jag gråta.. jag vet inte varför men tårarna bara rann.. o ja kunde inte sluta gråta... jag std säkert ute i en halvtimme o grät.. vet inte va de berodde på eller något men jag kunde inte få slut på tårarna...sen när de äntligen hade slutat så ställde jag mig i disken för ja kunde inte gå ut bland gästerna för jag var helt rödgråten.. och då kommer ewa in och frågar vad som har hänt o då börjar jag gråta igen av ngn konstig anledning... men ewa är den mest omtänksama människan på denna planeten o ohn är så snäll o villa tt alla ska må bra oh man såg på henne att hon verklgien ville göra allt hon kunde för att få mig att må bra igen.. sen efter de tårarna hade slutat gjorde jag klar disken sen kände jag att jag inte orkade mer så jag åkte hem.. när ja kommer hem så tar jag tempern o de visade sig att jag hade 38,7 i feber...

aj aj aj inte bra... sen kunde jag itne sova på hela natten för de var så otroligt vart o de spelade igne roll om jag öppnade fönstret eller inte för de var varmt iaf... sen på fredagen låg jag inne i mammas o pappas säng hela dagen för de har en takfläkt där inne så där spenderade jag hela dagen de var skönt o sov en timme kanske... idag åkte jag ner till vårdcentralen för jag känner igen de här symptomen från när ja hade halsfluss s jag kände att de var bra att åka ner.. o vist hade jag rätt.. så ner till apoteket sen.. ne då har inte vårdcentralen skickat att jag ska få antibiotika så ajg stod inne på apoteket en halvtimme i kö o svettades... för ingenting... kul!!!! njae inte dirket så jag väntade en halvtimme till o sen fick jag min medicin:P sen hem för att lägga mig o titta lite på tv:P ikväll blir det film som gäller... saknar er på jobet vill komma tillbaka så fort som möjligt det är tråkigt att bara sitta här o inte göra ett skit... tänker på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0