Jävligt bra jobbat hörrni! :)

Igår var nog en av de bästa arbetsdagarna som har vait på klinta bykrog! men dagen började som vanligt på gymmet.. inte lika hårt pass igår som andra dagar men de blev 40 minuter tillslut=) sen blev det frukost på roberts med emma och gith=) elelr ja frukost/lunch rättare sagt=) sen gick vi på stan och tittade lite gith shoppade loss totalt!=) lampor mössa halsduk ännumer lampor  vantar mer lampgrejer ja helt otroligt:P sen åkte jag hem en timme för att slappa lite innan man började jobba..

började jobba vid två med att börbereda allt till kvällen sallad, ljus, disk, bordplaceringar, menyer, såser, sen var vi fit for fight emelie kom in o hjälte oss igår o tur var väl det=) vi hade en bokning på 22 pers vid halv sju, sen hade vi en bokning på åtta vid sju o en bokning på 7 vid halv åtta, och sen kom de massa drop in gäster o en hel del avhämtningsmänniskor. de som var 22 skulle ha tre rätters och de gick hur jävla bra som helst! allt flöt på inga sura miner alla var sugna på och jobba alla var på topp humör igår.. de kommer bli svårt att slå en sån toppenkväll somd et var igår=) hel lyckad verkligen! sen en stort tack till betty matilda som stod i disken hela kvällen! världens underbaraste! gnällde inte över något och tog verkligen allt med ett leende.. alla fastbrända grejer de var inga problem för betty inte:P

men jag ska erkäna att man blev lite trött vid tio tiden.. då ville man bara att alla skulle gå hem... man var rätt trött och sliten.. sen när alla gäster hade gott satte vi på mamma mia skivan på högsta volym och rockade loss! det var roligt att städa igår till och med, riktigt roligt! hoppas kvällen blir lika rolig som igår.. men jag har en känsla att de inte komemr vara lika glada miner i pizzan idag.. men jag kan ju ha helt fel!:P sen ikväll blir det utgång på harrys:) jag har inga pengar så jag får ta det lite lugnt med drickandet:P kanske ses ute i mörkret=)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

Kul att du hade en sån toppendag på jobbet:D:D:D:D haha, trodde harrys konkade?Pussa!

2009-01-31 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0