uppdatering=)

nu är det ett bra tag sen jag skrev på bloggen men jag ahr bott hos mina chefer i snart två veckor så man har inte riktigt haft tid med internet:P iaf.. förra onsdagen var jag emma gith alex och låtta på byttan.. jag gith och alex åt en otroligt god helleflundra med fulld bakpotatis:P ja och bakpotatisen var inte fylld med hälleflundra bara så ni vet:P men det var otroligt gott och väldigt trevligt vi hade verkligen roligt=) även fast jag var nykter faktiskt för jag gick på pencelin eftersom jag hade halsfluss.. sen jobbade jag i helgen som kom förutom på lördagen för jag var ferkyld o hade feber så jag behövde inte jobba.. de sura var att vi skulle till harrys på lördagskvällen men de gick ju inte då:( så jag stannade hemma... på måndagen kom jenny och lisa till mig o emma oi vi åt mat och kladdkaka och snackade lite skit de var roligt att kola upp med de vad som har hänt den senaste tiden... i tisdags åkte jag gtih och emma in till kalmar för vi skulle handla lite grejer till krogen de innebar oxå lite shopping för gith och emma.. jag ahr inga pengar så jag shoppade inget.. jag gjorde bara av ,ed 26 kr den dagen=) mycket bra jobabt anna!=) sen igår gick emma i skolan o ja o gith planerade lite iför kvällen.. men vi han med en fika på roberts med anna-karin med.. det var väldigt trevligt=) ikv'äll är krogen abbonerad för 26 st som ska äta tre rätters=) de ska bli kul o jobba lite hoppas man kommer i säng lite tidigare idag än vad man gjorde igår.. mend e tror jag nog=) sen kommer Sara hem till helgen med:D de ska bli väldigt roligt o träffa henne igen=)

Kommentarer
Postat av: Emmaliz.

skönt att höra att du har internet igen:D:D Jobbigt med halsfluss dock! Hoppa satt du känner dig bättre nu! :D:D Puss!

2009-02-27 @ 14:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0