Tankar...

igår kväll åkte jag och emma upp till gith för att ha en liten filmkväll eller vad man ska säga... jag undrar egentligen hur många filmer man har sett denna hösten :P det är rätt många om jag tänker efter.. men vi såg iaf på kalenderflickorna.. jag hade varit snäll och köppt massa olika frukter så vi gjorde en jättegod fruktsallad:P med både svenska och exotiska frukter=) det var riktigt gott:) sen blev man utpressad ganska mkt av mina kära vänner:P jag vill gärna inte ta ut ngt i förskott eller hoppas på ngt för jag har lärt mig av mina misstag och vet hur de känns när de inte blir som man vill så jag har slutat hoppas egentligen och får helt enkelt se hur det går:P fast jag ska inte förneka att man hoppas lite iaf.. men kanske inte för mkt... jag försöker inte tänka på det iaf...

sen skulle vi åka o hämta emmas lillebror vid kvart över tolv så vi satt och pratade till kl tolv.. då brummade jag o emma till borgholm sen fick jag äntligen åka hem och sova för jag var riktigt trött sen när man kommer hem så är man självklart inte trött.. då har man kommit in i den andra fasen så jag somnade väl runt två tiden ungefär..

gick upp vid åtta idag för att åka iväg till gymmet... måste tacka mina underbart snälla chefer Ewa Henrik Och Gith för ett årskort på badhuset det tackar jag verkligen för och uppskattar det verkligen:P gymmade en timme idag det var skönt.. det är lättare med musik i öronen har jag kommit fram till.. men man kan ju inte vara osocial heller så ibland får jag skippa hörlurarna men då pratar man ju istälelt:) resten av dagen har jag inte gjort så mkt... pappa kommer hem idag.. han har inte varit hemma på tre veckor så han komemr vara så sjukt brun! man kommer se ut som ett spöke brevid honom:P haha ikväll får vi se vad kvällen har att erbjuda hoppas på ngt.. vill inte sitta hemma iaf:P så hör gärna av dig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0