Olinda look-a-like

Som jag ser ut just nu skulle jag lätt kunna ställa upp i en olinda look-a-like tävling och vinna! (om man bara tittade på mina läppar) har gått under smeknamnet Olinda idag eftersom mina läppar är dubbelt så stora och jag ser ut som en anka... jävligt sexigt! har inte sovit på snart 36 timmar så jag är jävligt trött.. har sett på 8 filmer och massa tråkiga serie så jag snart spyr på allt.. vill bli frisk så jag kan bli en normal människa igen... för det är verkligen inget roligt att vara sjuk och inte kunna sova pga halsont och gigantiska stora läppar... men sånt är livet.. så om du är vaken inatt och inte kan sova.. skicka gärna ett sms för ja kommer inte sova inatt heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0