Det går fort...

gör man en sak här på öland vet snart hela jävla öland om det:P så man får verkligen se upp med vad man håller på med o kanske ta det lite lugnt... de kan gå på två timmar så vet alla om en sak man gjorde.. så fort sprider sig rykterna här på ön.. man kanske ska ska starta ett häftigt rykte om sig själv:P haha de vore coolt!:) ska allt testa på det:P haha idag började jag med att gå på gymmet.. kl kvart över åtta var jag på plats och körde 50 minuter intensivt! bra jobbat anna! sen så åkte jag hem och såg på i hennes skor.. jag tycker verkligen den e skitbra! och man känner så mkt känslor på en o samma gång.. otroligt fin film..

sen skulle min kära broder laga mat idag.. spagetti och köttfärssås stod på menyn... inte allt för svårt.. men nu är det min bror vi snackar om (även fast han är 15 år..).. så han skulle börja med att hacka löken... ja de blev ju lite stora bitar men aja sen skulle han fräsa löken.. hälde i tonvis med smör typ så lökbitarna typ friterades istället för att fräsa.. aja tänkte jag han måste få testa för o se hur de blir.. sen skulle köttfärsen i o steka den de gick ju bra iaf=) sen i med alla möjliga grejer.. han hade i krossade tomater, ketchup, tacosås oregano, svartpeppar, basilika, grlillkrydd tomatpure grädde m.m.. han hade i de han tyckte var gott helt enkelt.. jag trodde inte de skulle smaka bra.. men de gick och äta iaf:P sen ikväll åkte jag emma gith o björn ner till badhuset.. emma o gith skulle gymma o jag o björn skulle simma.. men när vi kommer ner är det sjukt mkt folk i bassängen.. as mycket verkligen.. jag ville inte simma så ja tänkte aja 25 längder får ja iaf köra.. men de slutade med att de blev 40 längder iaf:P haha sen åkte vi hem o nu sitter jag här o funderar på om man kanske ska gå och lägga sig.. men jag e inte så trött men iaf..


i carry your heart with me(i carry it in
my heart)i am never without it(anywhere
i go you go,my dear; and whatever is done
by only me is your doing,my darling)
i fear
no fate(for you are my fate,my sweet)i want
no world(for beautiful you are my world,my true)
and it's you are whatever a moon has always meant
and whatever a sun will always sing is you

here is the deepest secret nobody knows
(here is the root of the root and the bud of the bud
and the sky of the sky of a tree called life;which grows
higher than the soul can hope or mind can hide)
and this is the wonder that's keeping the stars apart

i carry your heart(i carry it in my heart)

ee cummings

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0