3 Dagar

Nu har det gått tre dagar och tre nätter som jag varit sjuk.. under denna tid har jag fått i mig ett äpple, kanske tre glas med vätska..och sovit sammanlagt 7 timmar... känns ju väldigt bra! är hur trött som helst och hungrig jag kan inte sova äta drcika eller prat pga så fort jag rör min mun så hugger de till i halsen o så fort jag sväljer hugger de till med..just nu längtar jag bara efter en frukost en rostad macka med ost och en tallrik fil och ett glas oboy! gott! men de lär dröja ett tag.. var hos doktorn idag och kollade om jag hade ngt fel.. och självklart ar det halsfluss.. va skulle de annars vara? så nu ska jag gå på pencelin i 10 dagar.. jippie! mina läppar ser fortfarande ut som olinda läppar.. de har inte blivit bättre.. max tio dagar med sjukdom!men jag ser detta från den ljusa sidan:P har gått ner sex kilo!=) jävla bra branting de här:P


Kommentarer
Postat av: Emmaliz

WHAT!? sex kilo!? Jag vill oxå ha halsfluss, nu!

Krya på dig gumman!

2009-02-12 @ 12:31:01
Postat av: Anna.E

japp det går fort när man inte äter ngt men ajg längtar som as bara att få ta en tugga av ngt och kunna svälja det.. så nej emma du vill inte ha halsfluss..

2009-02-12 @ 15:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0