Men ni vet hur det känns när röda ögon ser svart....

ååhh så otroligt härligt.. idag har de verkligen varit kallt.. jag har frusit ungefär hela jvla dagen! gått här i raggisar och tjocktröja och försökt värma mig själv.. tillslut komm jag på den brilljanta iden om att ta ett bad.. men sen ville jag lyxa till det lite eftrsom jag inte pysslat om mig själv på ett bra tag så jag bestämde mig för att ha ett litet minispa=) sagt o gjort gick o köpte en aniktsmask för de var de ända jag behövde de andra hade jag hemma:) sen blev det peeling, aniktsmask badsalt, levande ljus, lugn o skön musik och ett litet glass vitt vin=) heeeeeelt underbart!!!! så nu har ajg smort in mig men body lotion med doft av kokos=) sen har ajg en nybäddad säng med så detta kan ju inte bli annat än bra=) nu blir dett party musik som gäller=)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0