I want to break free from your lies, because i don't need you!

har flyttat hem i några dagar ni inna jul och jag ska säga tt det är rätt skönt.. vist man saknar att vara helts jälv men asså frukostorna hemma är ngt spec.. dem är mkt godare på något sättså det njuter jag av.. sne slog det mig nu.. det är första gången i mitt liv hela familjen inte är hemma o firar jul.. sara kommer inte vara hemma under jul..lkite tråkigt men komer nog klara det iaf.. hon får en julklapp när hon kommer hem istället och en födelsedags present.. ska bara tänka ut ngt bra.. fast jag tyker jag har gett henne en julklapp redan.. hehe jag ordnade ett jobb till hennde i sommar.. är itne det en juklapp så säg;)

funderar starkt på att hoppa in i duschen för jag fryser så frukansvärt mkt.. ställa mig under en varm oh skön dusch.. låter inte helt fel va? har iaf varit i kalar idag och fixat det sista åt la familia.. så nu är alla paket inhandlade! toppen kanon och ikväll kommer världens bästa Emma.N till öland:) har itne träffat henen sen i somras! helt sjukt länge sen! ska bli kul o träffa henne igen ska ajg säga er=) imrogon ska jag gå på staden men jenny oh jolla lite klapapr åt hennes föräldrar=) mys mys! nu faller snön fortfarande utanför mitt fönster och jag tror och hoppas den ligger kvar tills på torsdag!=) ne nu ska ajg hopap in i duschen.. Tjing;)

ILUAB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0